Uitbesteden klantenservice

23 apr

Uitbesteden klantenservice

Uitbesteden klantenservice

U heeft zichzelf was weleens afgevraagd “ uitbesteden klantenservice is dat ook aantrekkelijk voor mij?” Ik wil u als kleine ondernemer/zzp’er graag laten weten middels deze blog welke voordelen dit kan bieden.

Als zzp’er wilt u graag ondernemen. Hierdoor heeft u weinig ofwel geen tijd om ieder telefoontje te beantwoorden die u krijgt. Ikzelf, zoals u, ook een zzp’er kan daarover mee praten. Mensen trachten u te bereiken om iets te verkopen. Hier zit ik zelf ook niet op te wachten en het kost veel tijd om deze te beantwoorden en af te wimpelen.

U wilt natuurlijk wel bereikbaar zijn voor potentiële klanten, die leveren u immers opdrachten op. Ik ervaar vaak van mede zzp’ers dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Uw humeur wordt er daardoor niet beter op, wanneer u al 10 telefoontjes heeft moeten beantwoorden die geen klanten opleveren. De 11e die dan belt zou wellicht kunnen merken dat u niet zit te wachten op zijn telefoontje en krijgt dan al snel de indruk dat u hem zou willen afwimpelen, terwijl dit een klant zou kunnen worden!

Kortom frustratie alom. Door te kiezen voor “uitbesteden klantenservice” van Arts To Leads bespaart u in het eerste geval al die frustratie.

Wat levert het uiteindelijk op?

Het uitbesteden aan iemand die uw klantenservice vertegenwoordigt levert u in de eerste plaats natuurlijk minder frustratie op. Ten tweede levert het u tevens een tijdsbesparing op. U kunt immers zorgeloos ondernemen, zonder bijzaken te moeten regelen overdag tijdens uw opdracht. Daarnaast ben ik in staat een gedegen inventarisatie te doen, wanneer ik potentiële klanten aan de lijn heb, zodat u een gedegen offerte kunt versturen. En dit zonder nogmaals contact op te hoeven nemen met deze klant. Dit bespaart u tevens ook een hoop tijd en levert u uiteindelijk ook meer opdrachten op.

Het ijzer smeden als het heet is. Potentiële klanten moeten het gevoel hebben direct geholpen te worden. Dit is waar potentiële klanten om vragen. “Krijg ik geen antwoord op mijn vraag of moet ik wachten totdat een opdrachtnemer mij weer terugbelt om de opdracht te inventariseren, dan zoek ik wel iemand anders.”

Conclusie:

Aan het einde van het jaar zult u merken dat u veel meer omzet heeft gedraaid. Terwijl de werkdruk hetzelfde is gebleven en u ook nog tijd voor u zelf heeft overgehouden. Daarom is het het overwegen waard uw klantenservice uit te besteden.

Bekijk onze Facebookpagina door op ons logo te klikken!

uitbesteden Klantenservice

Interessante link wanneer u uw boekhouding uit wilt besteden.

Like, deel en volg ons!
Facebook
Facebook
Google+
Google+
https://arts2leads.nl/blog-post/uitbesteden-klantenservice">
LinkedIn