De acquisiteur van Arts To Leads

De acquisiteur van Arts To Leads

De acquisiteur van Arts To Leads of beter gezegd over mij.

Na jarenlang acquisitie te hebben gedaan voor diverse opdrachtgevers in diverse branches, ben ik mij de laatste 2 jaar gaan specialiseren in acquisitie voor boekhouders, acquisitie voor accountants en acquisitie voor administratiekantoren. Door mijn interesse in de werkwijze van boekhouders, accountants en administratiekantoren heb ik de kennis kunnen ontwikkelen om ondernemers (suspects) te kunnen voorzien van informatie en mogelijkheden binnen de administratieve dienstverlening. Hierdoor kan ik ook inspelen op de situaties en “problemen” waar veel ondernemers tegen aan lopen. 

Misschien nog wel het allerbelangrijkste in een acquisitie gesprek: het hebben van een leuk gesprek. Als acquisiteur is dat een voorwaarde voor elk gesprek. Door mijn positieve en vrolijke instelling creëer ik een gunfactor, waardoor ondernemers en bedrijven mij gunnen hen gerichte en ietwat brutale vragen stellen welke relevant zijn voor u als klant van mij.

 

Visie van mij als acquisiteur van Arts To Leads:

 

Mijn visie: een goede samenwerking met mijn relaties waarin communicatie heel belangrijk is. De communicatie houdt niet alleen op bij een terugkoppeling en een analyse van een gesprek met een lead. Zelf heb ik de gedachte om regelmatig met elkaar te sparren en te kijken waar er verbeterpunten zijn, waar we allebei beter van worden.

 

De vraag die ik dikwijls krijg van potentiële nieuwe relaties is:

 

  • Wat als het een “slechte” lead is?
    • Ik ben van mening dat een “slechte” lead niet bestaat. De ondernemer van tegenwoordig heeft niet meer de tijd om “gewoon” even kennis te maken of even koffie te drinken. De ondernemer van deze tijd zal alleen praten in “zijn” tijd, wanneer hij daadwerkelijk een vorm van interesse heeft. Het kan wel zo zijn, dat een aangeleverde lead, niet aan uw eisen voldoet. Deze eisen stellen we telkens bij. Zodoende leveren wij alleen leads, die in uw doelgroep vallen 

 

  • Wat als ik mezelf niet heb kunnen profileren.
    • Als je je als klant van mij, echt niet hebt kunnen profileren bij een prospect, dan wordt de lead uiteraard niet in rekening gebracht. Echter kan dat meerdere oorzaken hebben, te denken aan: situatie, geen tijd, klanten gaan voor. In dit soort situaties zullen wij ook contact opnemen met de prospect om te achterhalen in hoeverre er interesse is. Indien er toch interesse is zullen wij deze lead alsnog opnieuw inplannen.

 

  • Wat als de lead niet in mijn doelgroep valt?
    • Voordat we een campagne maken en actief beginnen met de acquisitie zullen we met elkaar gaan bekijken welke doelgroep we gaan benaderen. Het kan het natuurlijk voorkomen dat de gegevens die wij hebben niet up to date meer zijn. Indien een lead “te klein” is zullen we de lead uit coulance al voor 50% factureren. Deze leads zullen wij in een verdere samenwerking ook niet meer doorsturen. En als de lead buiten je aangegeven branche valt wordt deze uiteraard niet gefactureerd.

Vul het contactformulier in en ontvang vrijblijvend meer informatie.

Online leads ontvangt u van nueenboekhouder.nl

 

Acquisiteur

Facebook
Facebook
Google+
Google+
http://arts2leads.nl/acquisiteur-nodig-voor-uw-bedrijf">
LinkedIn